kuvagalleria

Kuvagalleria

Lääkäriliiton markkinointiohjeet kieltävät käyttämästä ennen ja jälkeen valokuvia markkinoinnissa.
Plastiikkakirurgian erikoislääkäri Dietz on Suomen Lääkäriliiton jäsen.

Saako asiakas nähdä plastiikkakirurgin tuloksia?

Konsultaatiossa näytämme asikkaaan halutessa referenssejä erilaisita hoitojen lopputuloksista ja varsinkin toipumisen eri vaiheista. Asiakkaalla on mahdollisuus saada realistisempi käsitys toipumisvaiheista ja lopputuloksesta.
Valokuvien potilaat ovat antaneet tähän suostumuksen.
Markkinoinnissa on tänä päivänä vaikea erottaa, mikä on todellista ja mikä ei. Keinoäly (AI) ja erilaiset kuvankäsittelyohjelmat antavat työkalut virheelliselle ja epäeettiselle markkinoinnille. Sosiaalinen media on myös aggressiivisen markkinoinnin työkaluja.