Tiedote koronaviruspandemian aikaisesta toiminnasta

Tiedote koronaviruksen aikaisesta toiminnasta

Koronaviruksen ja COVID-19-taudin leviäminen maailmanlaajuisesti tekevät erityisistä hygieniatoimenpiteistä lääketieteellisissä käytännöissä välttämättömiä. Plastiikkakirurgia Dietz noudattaa Terveyden ja hyvinvointilaitoksen sekä Suomen hallituksen antamia suosituksia koronaviruksen estämiseksi. Varatoimenpiteet vastaanotolla noudattavat Saksan Robert Koch Instituutin ohjeistuksia ja suosituksia.

Toiminta jatkuu toistaiseksi normaalisti eli neuvonta, hoidot ja toimenpiteet.

Vaihtoehtoisesti tarjoamme myös puhelinaikoja tai videoneuvottelutunnin. Ota yhteyttä Plastiikkakirurgia Dietz tai Mehiläisen ajanvaraukseen saadaksesi lisätietoja.

Vastaanotolla suojaamme asiakkaita ja myös itseämme tehostetulla käsihygienialla, suojamaskilla ym. tarpeellisilla suojaustoimenpiteillä. Mikäli mahdollista, tulkaa konsultaatioon tai toimenpiteeseen yksinään.

Pyydämme, että vastaanotolla odotushuoneessa valitsette yksinäisen paikan, jossa ei ole lähettyvillä muita potilaita tai asiakkaita.

Mikäli palaatte ulkomailta, teillä on flunssaoireita tai epäilette altistuneenne koronavirukselle pyydämme ottamaan yhteyttä ajanvaraukseemme puh. 010 414 00 aikanne siirtämiseksi vähintään kahdella viikolla oman ja muiden terveyden turvaamiseksi.