Tiedote koronaviruspandemian aikaisesta toiminnasta

Tiedote koronaviruksen aikaisesta toiminnasta

Koronaviruksen ja COVID-19-taudin leviäminen maailmanlaajuisesti tekevät erityisistä hygieniatoimenpiteistä välttämättömiä. Noudatamme THL:n sekä Suomen hallituksen antamia suosituksia koronaviruksen estämiseksi. Toimintamme jatkuu edelleen tietyin rajoituksin, mutta seuraamme tilannetta tarkasti viranomaisten ja sairaalajohdon suosituksia noudattaen.

Vaihtoehtoisesti tarjoamme myös puhelinaikoja tai videoneuvottelutunnin. Ota yhteyttä Plastiikkakirurgia Dietz ajanvaraukseen saadaksesi lisätietoja.

Vastaanotolla suojaamme asiakkaita ja myös itseämme tehostetulla käsihygienialla, suojamaskilla ym. tarpeellisilla suojaustoimenpiteillä. Mikäli mahdollista, tulkaa konsultaatioon tai toimenpiteeseen yksinään.

Pyydämme, että vastaanotolla odotushuoneessa valitsette yksinäisen paikan, jossa ei ole lähettyvillä muita potilaita tai asiakkaita. Pidetään yllä hyvä käsihygienia ja riittävä etäisyys sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Toivomme kaikille terveyttä ja vaikeasta tilanteesta huolimatta positiivista mieltä!

Mikäli palaatte ulkomailta, teillä on flunssaoireita tai epäilette altistuneenne koronavirukselle pyydämme ottamaan yhteyttä ajanvaraukseemme puh. 010 414 00 aikanne siirtämiseksi vähintään kahdella viikolla oman ja muiden terveyden turvaamiseksi.